Mencari sesuatu?

Thursday 14 July 2011

Special gift for the '200th'

بسم الله الرحمن الرحم
Dengan Nama Allah
yang menciptakan rasa ingin tahu
dalam hati-hati manusia
berikan kekuatan kepada kami
supaya lebih rasa ingin tahu

Pejam Celik Pejam Celik!!
Subhanallah, follower secerah nurrahman sudah menghampiri angka 200 (masa artikel ni ditulis follower 194). stau peningkatan drastik dari sahabat-sahabat yang tak jemu-jemu menjenguk blog ini. Saya penulis baru yang dijemput menyertai team NurRahman amat-amat rasa teruja. walaupun tanggung jawab saya hanya dibahagian menyelenggara blog ini (deco2 dan buat blogwalking) dan menulis sedikit artikel mengenai IT dan Creative product keluaran produksi saya.(TQ admin).


Special Gift~~
Emm, sebagai tanggungjawab sosial saya kepada Admin blog ini, dan juga kepada sahabat-sahabat yang xjemu-jemu menjenguk blog ini. sy rasa berbesar hati nak bagi hadiah kepada follower yang ke 200 ni. Tapi hadiah apa eekk?? sbb sy xpernah bagi hadiah kepada geng-geng blogger. EEMm...apa eekk?? pikir..pikir...

eemm rasanya dah dapat idea dah...tp sebelum saya bagitau apa hadiahnya...cuba tengok gambar2 header dekat bawah ni...
http://radiorosak90.blogspot.com/

http://qtamfiza.blogspot.com/
www.azieismail.blogspot.com
http://resepihidupku.blogspot.com/
amacam??hehe...ini antara costumer blogger yang menempah header dari saya melalui blog NurRahman ni la..ada banyak lagi kalau rajin pergi la tengok dekat page NR [Klik Sini]. lazimnya harga satu header ni saya charge paling kurang RM10 dekat penempah, ikut kepada kehendak dan tahap kesukaran nak buat tu. emm tapi untuk follower yang ke 200 ni saya rasa mcm nak bagi PERCUMA..


"HAAAA?? salah dengar ka nih???"

iye!!! PERCUMA...!!
TAK PERLU BAYAR!!!
Betul ka ni? Boleh Pecaya ka?
betul ka tidak...
kena la jadi 'follower' ke 200 dulu...


Kepada Follower ke 200 tu, nnt, tolong message saya di sini [Klik sini]. nnt kita akan bermesyuarat tentang header percuma tu..hehe. tapi pastikan anda dapat meyakinkan saya anda adalah follower yang ke 200, kalau tidak, saya tidak akan layan. dan header percuma melayanng begitu saja...ish.,,ish,,ish,,,ingat!!follower 200 NAK HADIAH..kena TUNTUT kat saya.. 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Kepada Rakan