Mencari sesuatu?

Thursday 29 September 2011

IT: Aviary~bila semuanya atas talian.

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada smua sahabat2 NR..
eemm, rasa baru ja lagi minggu lepas saya postkan entry pasal prezi. dah ada yang guna untuk presentation? pegh!! bagus2..thumbUP 2-2 tangan!!!hehehe.

kalau dilihatkan sekarang, dunia semuanya sudah berada pada atas talian (online) banking online, beli barang online. macam-macam lagi la online. bersosial jangan cakap lah memang online memanjang. tidak ketinggalan juga dalam penghasilan produksi multimedia. pon boleh buat atas talian.

Jadi hari ni saya nak berkongsi pula satu laman web yang menyediakan applikasi penghasilan dan manipulasi multimedia...huh apa tu?? hehe..antara applikasi yang ada dalam laman tu adalah, menghasilkan emej atau editing photo, melkukan effect atas gambar, menghasilkan muzik atau lagu sendiri dan macam-macam lagi. dan ianya percuma!!! yeay!!!
kalau ada yang berminat untuk menjelajah dunia multimedia baru online. boleh berkunjung kat sini http://www.aviary.com/tools kalau nak daftar sebagai ahli pon boleh, tak nak pon tak apa, sebab ianya terbuka kepada semua. kalau jadi ahli, sahabat-sahabat semua boleh berkongsi hasil kerja dengan ahli-ahli aviary yang lain... boleh la dapat idea2 baru dari sahabat-sahabat aviary pula.


ok, ini la yang kawan-kawan dapat saksikan bila dah masuk kat link yang saya bagi, menarik!! semuanya dalam satu laman ja, apa yang bestnya

  1. tapa perlu daftar pon boleh guna
  2. tak payah bayar pon
  3. senang digunakan
  4. tak payah download atau install add on atau software. semuanya atas talian
  5. supportive untuk hampir semua format.
ini 2 applikasi yang menrik minat saya:
editing Image
creating Music

Creating Sound.
Cuba la belek2 lagi. seronok!! kalau ikutkan software yang macam ni kalau nak beli harga xkurang dari RM90 ooo... kalau ada yang pandai sket carik crack software. tapi sekarang tak payah dah cari-cari. bukak ja laman aviary ni boleh terus guna!! hehe.. cuma yang penting adalah capaian INTERNET mestilah bersambung dengan PC anda!! selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Kepada Rakan